მუშაობის პრინციპები
ქცევის მართვის პოზიტიური მიდგომა
ბავშვზე ინდივიდულაური მიდგომა
მულტიდისციპლინური მუშაობა და ჯგუფური აქტივობები
სწავლებისთვის აუცილებელი
დამხმარე გარემო
უსაფრთხო და
ბავშვის ასაკზე ადაპტირებული გარემო
თითოეულ ჯგუფში
მოსწავლეთა რაოდენობა 15 ბავშვი
მოსწავლეთა
რაოდენობაზე გათვლილი სივრცე
თემატურად
მოწყობილი ოთახები
სრული ტექნიკური
უზრუნველყოფა
ცალკე არსებული
სასადილო სივრცე
4-ჯერადი კვება -
ასაკის შესაფერისი კალორაჟი და ჯანსაღი საკვები
პირველადი
სამედიცინო დახმარების 2 კუთხე
ფსიქოლოგი
(საჭიროების შემთხვევაში: ბავშვთან და ოჯახთან მუშაობა)
შედეგები
ბავშვი ხდება
სასწავლო გარემოსთან ადაპტირებული
კარგად
უნვითარდება სოციალური უნარ-ჩვევები
სწორად
უყალიბდება სასწავლო-სააღმზრდელო რეჟიმი
სწავლობს
სხვადასხვა გარემოშო მოქცევის წესებს
შეუძლია დაიცვას
უსაფრთხოების წესები
უყალიბდება:
რიგის დაცვის, თვითმოვლის, უსაფრთხოების, ემოციების მართვის, მოსმენის და კეთების უნარები
სწორად
გამოიმუშავებს თვითშეფასებას
სწავლობს და
ხალისით ეუფლება სწავლების პროცესებს